Dags att fara igen

Nu har man inte skrivit här på några dagar, ber om ursäkt för det:P haha. Har haft lite grejer för mig. Handlat igår och fair runt med min mamma son åkte jag ut på sold och la mig hos Jocke(:  De andra dagarna har ja väl tränat och haft fullt upp helt enkelt. Spenderar inte så mycket tid vid datorn nu mera. Men det kan väl ändras sen det med :P

Tjejorna får klara sig ännu en helg utan mig, bara nästa helg kvar och sen blir det inte så mycket dansande under jul(:

Ska gå bort till min morbror om en stund, han ska skjutsa hem mig för det kommer en tjej och plockar upp mig hemma. Vi åker ju till Fagersta idag så..  och när jag kommer hem ska jag börja handla lite julklappar (: tycker det är riktigt mysigt faktiskt. Julmarknaden missar jag:/ tycker de är så härligt att gå där och kika. Fastän man kanske inte köper något. Bara en mysig känsla liksom (:

Aja, ni får ha en bra helg allesammans. I´ll be back on sunday!


t i n a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0