en prick i himlen


Stod i matkön med Agge och helt plötsligt faller en kille i golvet. Medvetslös i princip och vit/blå över hela kroppen.
Vad gör man? Blev ju skitskraj. Sa åt killarna som va hans kompisar att ringa 112.
- va? ska jag.. aaa.. aah kanske det, sa dom. - noll koll liksom.
Någon ropade men vafan gör nått då?! Inget hände. Så jag slog 112 och lånade min mobil till en av killarna som faktiskt ville ringa, någon som kunde hans namn o.s.v. Under tiden sprang Agge och hämtade en vuxen. Bra gjort tycker jag.
Killen svimmade två gåner. Helt sjukt.
Måste säga att hans vänner va lite sega. Hade det vart någon av mina nära hade ja inte tvekat en sekund, men så kan det vara. Dom blev väl chockade.


Tror killen hette Johannes nånting.. aja hoppas du mår bra i alla fall !
Agge och jag är värda en prick i himlen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0