Ett livsverk

Inte skrattat så mycket på länge som när jag kollade på Björn Gustavssons dvd. "Ett livsverk", haha det är det underbaraste jag sett alltså. Hoppas vi får se mer av honom snart. Fick filmen i julklapp av mor min, sjukt bra!

Julen har varit bra. Och hoppas nyår blir minst lika bra. Ska spendera den högtiden med Madde och några fler i Stockholm, ska bli kul! Åker på tisdag. Eftersom ja jobbar natten mellan torsdag - fredag så åker vi hem på torsdags eftermiddagen. Längtar dit.
Ifall någon hittar en luva till en jacka i manchestertyg ( svart) med päls på så hör av er till mig.. har nämligen tappat min.
Fråga inte hur för det kan ja ändå inte svara på.

Tack för en underbart rolig kväll på juldagen allihop. Jag behövde det.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

loove you :) gud vad fina vi är! :D

2008-12-27 @ 18:24:08
URL: http://madeleinebj.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tina förfan!! Har ni bestämt vart ni ska på nyår ?

annars finns det ju fest vet du ! ;)

PUss puss!

2008-12-28 @ 23:16:55
URL: http://louisemases.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0