Jag är tom

Det är så typiskt mora, jävla skit ställe.

Varför måste folk förstora upp saker och bara.. aa jag är så jävla less att jag vet inte ens vad jag ska säga. Ska bli himla skönt om jag kan plugga vidare på annan ort.
Varför har jag nå konstigt rykte som inte alls stämmer med min personlighet? Hur gör ni egentligen? Någonsin hört talas om sanningen?
Jag är ingen person som är med vem som helst, när som helst var som helst. Det ska ni ha klart för er. För mig handlar det om känslor, inte något annat. Seriös är vad jag är. Är det kanske därför jag har ett konstigt rykte? Om jag ens kan säga rykte.. jag vet inte vad det är. Men de är några konstiga påståenden som ständigt kryper in i mina öron i alla fall.. från personer man inte alls kunde tänka sig tro något sådant.

Jag har gillat den jag är. Men idag vet jag inte längre. Jag är upp-och-ner. Tråkig, ful och ointressant. Visst skratta ni gör det. Ni har inte en aning. Besviken är jag. Less och förbannad. Vill ni stå mig nära så gör det på rätt sätt. Orkar inte det här. Känns som om något eller någon har tagit all min energi, ork och lycka och kastat den ifrån mig. Jag är tom.

Jag trodde att jag gjorde något bra, kämpade och gav inte upp. Ville inte vara som jag varit.. men ne. Klandrar dig inte. Tror jag klandrar mig själv. Känner mig som ingenting. Jag har inte ett enda ord som kan beskriva hur jag känner mig just nu. Allt hopp och alla drömmar stack mig i ryggen.
Jag trodde inte det här.. Tina är tom.

Kommentarer
Postat av: Kinne

Välkommen in i klubben ><

2008-12-30 @ 23:21:17
URL: http://metrobloggen.se/kinne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0