Sista natten med gänget

Sjukt tråkigt att vara hemma måste jag erkänna, det här har varit några av dom bästa helgerna i mitt liv. Kommer aldrig att glömma det här, det har varit en helt otrolig upplevelse. Nej fy vad jag saknar det redan.

Var uppe till nästan sex imorse och hade jätte trevligt med lite personal från Fagersta Brukshotell och några medlemmar från bandet. Mina rumskamrater var vettiga nog att gå och lägga sig, men jag kunde inte sova alls. Har sovit 2.5 timme inatt och jag är inte ett dugg trött än.. det kommer väl sen. haha
Nej jag vet inte vad jag ska säga, jag sakar er allesammans redan, ni är underbara, roliga och snälla människor, önskar er alla lyckad fortsättning i livet(: och tack för allt!
Helt klart har jag också saknat mina älsklingar här hemma också,.. det vet ni ju (:

Nu ska jag åka med syster och farmor bort till Orsa. Pappa har fyllt år så vi ska kika över där en sväng.
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0