Busy woman

.. det minsta man kan saga. Och en dalig dator har man ocksa..

Sjukling idag, min hals gor otroligt ont! Sa jag tog mig friheten att faktiskt vara hemma idag. Hoppas jag ar battre imorgon.
Idag ar det i alla fall otroligt fint vader! Men vad hjalper det mej.. haha jag ar upptagen med annat.
busy woman.



Danstraning imorgon ocksa.. nej har inte tid att vara sjuk. Korskolan, danstraningar, plugga, konsert, prata jobb och mycket mera. Jag maste helt enkelt vara frisk !

Nu ar det mycket pa gang. Maste dra. // t i n a

The world is still moving
image2


Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe du måste göra en egen banner :) du får typ kopiera den du har och sedan göra om den i photoshop. Sen är det bara att ladda upp. Men visst har jag en snygg ? ;)

2008-05-07 @ 00:09:32
URL: http://louisemases.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0