En ny dag, nya möjligheter

Jag har precis skaffat mig en blogg som ni kanske ser. Tänkte att det kan vara skönt att skriva av sig ibland : )

Idag är det inte världens bästa väder men det fixar sej oftast alltid! .. okej jag ska inte ljuga, igår var det otroligt regnigt och faktiskt lite kallt när jag, mamma, storasyster och lillasyster for till Rättviksmarknad. Trevligt att kika runt, men pissigt väder vill jag lova. Jag hittade i alla fall  
  • 5 stycken hotpants
  • 8 par strumpor
  • en svart sjal
  • 2 piercingar till naveln
  • ett par mjukisbyxor
  • ett jätte fint halsband som mamma ville att jag skulle ha

.. mycket saker som jag faktiskt behövde! Var även ner med mami på Mora innan vi åkte till iväg till Rättvik och där köpte vi jätte fina svarta drink-glas, jag fick ett urgulligt påslakan, ett halsband och 3 söta "dekorations kulor" till mitt rum! Vi var även in en runda på Cubus:p  Mamma köpte allting :s det kändes inte speciellt bra men det tyckte hon ..
Jag älskar na i vilket fall som helst så <3

Idag ska vi ner en sväng igen, sen blire att  umgås lite med FrostAnna och några fler godingar!
Ha en bra dag i regnet alla, får hoppas att det kommer en strimma ljus idag.

Kramkram hej, tina




 


Kommentarer
Postat av: Lollo

hallååå! =D

2008-05-03 @ 20:59:11
URL: http://louisemases.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0