Ett steg närmare framtiden


Lurade såklart folket i klassen idag att jag skulle åka med mamsen till Falun idag för att kolla in en ny bil till oss, eftersom våran är på lagning, trasig och eländig. Ja varför inte - tänkte dom. Haha men jag lurade i princip varenda en .. utom Adina då som redan visste när jag skulle köra upp idag. Fast det var såklart inte meningen att hon skulle få reda på det. Men vad tror ni man tänker när man är lite lullig och låter Adina kolla in bilderna på telefonen .. haha. "Ooooj, jävlar! Nu tror jag att jag såg nått som jag inte borde se !! WOPS " .. jaja men vad gör man ? haha.  jag som trodde att hon hade glömt, men neeeeej

Det gick i alla fall hur bra som helst, SÅ HIMLA SKÖNT

Känns härligt med körkort inför sommaren. :) Nu är det bara bilen som fattas.
ja så vad säger man, det var ju ännu ett steg närmare framtiden!



Nej nu blir det att träna lite granna efter att jag har vilat :) Ha en bra dag alla! Kramkram heeeeeeeej
// t i n a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0