Hallelåja


Halli hallå, det var ett tag sen jag skrev något här, har haft en del för mig och har inte haft tid. Vi får se om ja kommer ha tid framöver men det märks :) Skriver lite när jag känner för det.

Äntligen är sommaren här och det är tammefan bastu väder ute:D Underbart
Vi slutar skolan också .. snart ! Känns bra.
Ska väl sätta mig ner snart och spåna lite över mitt projektarbete.. ska lämnas in imorgon nämligen. Jag ska nog välsa något som har med dansen att göra åtminstonde. Ammi är min handledare och eftersom jag ska ha privatlektioner för henne så blire något som har med det att göra. Hur man ska gå till väga för att utvecklas på ett så smidigt och effektivt sätt som möjligt o.s.v och hur dansare på elitnivå ligger i för att vara i form m.m
Jag vill ju utvecklas också :) har så mycket för mig det kommande året så jag måste välja något av det som redan är på G.

Snart är det helg också.. ^^ jag vet i alla fall att jag ska fara till Orsa på lördag och servera. Det blir bröllop och grejer. Sen blire att fira Madde en stund eftersom hon blir 18 år imorgon. Grattis grattis!
Nej jag har inte tid. Plugga plugga. kram puss hej !

// t i n a
p.s John Fogerty konserten i Karlstad blir ett minne för livet! HAN ÄGER

hur gött som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0