Rise and shine



God morgon allihopa, dagar som dessa, som idag alltså, är vad jag hatar mest. Man ligger och sover lugnt och skönt och plötsligt går lillasyster upp och börjar dona. Man vaknar alltså vid 07.00 och jag är LEDIG IDAG. Usch.. hon som bad mig igår att INTE väcka henne för att hon inte skulle till skolan idag(hon är nämligen inte ledig). Så det blir lite av en jobbig situation. Men.. okej jag kan erkänna att jag, med tiden, har blivit inställd på att vakna vid 7-8. Även om det är sovmorgon, bakfull, helg, lov eller liknande. Och då kan jag ju säga att det är tack vare en viss person som jag har spenderat mycket tid med, som automatiskt har fått mej att bli inställd på att vakna vid 7-8 på morgonen. Haha, skitunge ^^ du vet vem du är.   ^^

I varje fall så vaknade jag och började så småningom att plocka disk.. typiskt mig. 
Hoppas att mamma är gullig och tar ut en hundring åt mig nu när hon kommer från jobbet  så jag kan gå på badhuset och simma senare idag! Ska även på dansträning mellan 17.00 - 19.00. Hoppas även att mammas bil blir klar idag så jag kan åka till träningen på egen hand! Sen ska man väl även ha tid att plugga till imorgon. Nationellt prov på morgonen(engelska) och efter det har vi prov i naturkunskap, sen dans !

Väntar på att mami ska komma hem så jag vet om ja ska simma.. sen blire att gå ut och gå en runda innan frulle och sen plugga!

Nej nu börjar klockan bli mycket .. RISE AND SHINE EVERYBODY! :)
Morrnmorrn, nu ska jag vila lite tills mami kommer. Have a nice day!
pusspuss, kramkram, heeeeeeej   // t i n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0