simmasimmasimma


Nu är det sommar och sol igen. Eller ja, det är lite kyligt men det blir varmare snart!



Har precis kommit hem från badhuset. Riktigt skönt att åka dit när folk bara skriker och gnäller på en. Vem orkar höra flera gånger i veckan hur girig, slarvig, dum, dryg och ivägen .. och jaa.. sånt, hela tiden ? Inte jag i alla fall. Då är det skönt att dra med bilen till badhuset. Faktiskt.
Ibland får det faktiskt vara nog. Man säger ifrån, dom vet ju hur jag är ? Så varför fortsätta skrika på en? Så fort dom ber en om nånting ska det ske inom närmaste sekund annars är man bara den där slavriga jävla .. ja. Nä, uh
Vaddå press ?

Jaja de blir att börja simma massor nu igen i alla fall. Har slarvat en del. Simma två ggr förra veckan, och nu ska jag låta det bli så mycket som möjligt. Simma igen med Karro på onsdag och fredag. Sen John Fogerty på lördag :)

Skolan sluter ju snart i alla fall och jag ska tjäna pengar till en bil och förhoppningvis en resa.  Man har ju två jobb att komplettera med så hoppas de går vägen :)

Nu ska jag äta lite lax, ha en kul kväll.

DU får mig att må så bra.

  // t i n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0