"Sommar" - snö - "sommar" ?


Ett tag kändes de som att sommaren var här.. men det var nog bara på låtsas :/Nu hoppas jag verkligen att all snö försvinner och att det blir blå himmel och 25 grader varmt. Vad skönt de skulle vara.
Hoppas att den riktiga sommaren kommer nu eter denna maj-snöstorm.

Igår åkte jag och Helene ner på badhuset vid tolvtiden och simmade lite. Det är underbart skönt, dax att göra det nu innan man ska ligga på stranden. Simma är något av det skönaste jag vet. Blir att simma nu onsdagar och fredagar, fast i veskan blev det onsdag och lördag.
Sen for vi till balen, jag, syrran, Karro och Madde. Snöslask, och allmänt skit väder. Men nog f*n skulle vi ha kort på allesammans ändå :) Fick några riktigt bra bilder och de absolut snyggaste var ju Lina och min älskling Agge :) Utan tvekan. Fanns dock människor med störra klänningar och grejer men de här två var ändå lätt snyggast.  
Jag längtar tills vi ska gå ut nästa år. Verkligen! Och hoppas åtminstonde att det inte snöar då..
Jag håller på att spana efter en klänning redan nu faktiskt, så att det är klart långt i förväg, för jag kommer nämligen aldrig kunna bestämma mig till 100 %.
Jappjapp så igår var man alltså ute och lörde lite bil då :) De går bättre och bättre, men vädret var inte alls kul att köra i med sommardäck.
Frågade mamma i fredags om jag hade fått någon lapp hem i brevlådan så jag kunde hämta körkortet och hon sa neej jag har inte sett nån i alla fall.. sen säger hon dagen efter att jag kanske ska gå och hämta posten för att kolla om lappen har kommit eftersom att hon aldrig hämtade posten igår .. haha. Men nog låg lappen där alltid, så får väl hämta ut kortet imorgon efter skolan :)

Aja hursomhelst så blir det att göra mina sista läxor idag nu så det är klart.jag har väl ungefär 3 stycken att göra. Så ska börja nu bara jag käkat frukost: )

Jag längtar till skolan är sluuuut. Nu är det bara sista rycket så är det över sen ;) härligt !!
puss kram ha en bra dag! // t i n a

image4


image5








Kommentarer
Postat av: zalina

HAHA det där va ju kort på min "plastkusin" :) Stefan :P

2008-05-30 @ 22:45:22
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0