You make my day

Man kan ju inte alltid finnas till lags för alla.. eller? Man ska ju inte direkt behöva dela sej i tusen bitar för att finnas i alla situationer, hela tiden. Jag har en del på mitt eget schema, har precis klarat körkortet, fått två jobb, håller på att avsluta andra året på gymnasiet, har träningar, läxor och en fritid. Ja, jag är trött ?!
Det är väl bara att inse, jag är inte som ni. Jag passar inte alltid in där.

Men då är det underbart när man kan ringa världens goaste kille så kommer han och hämtar en. Du är en underbar person, och det hoppas jag att du vet. Människor som du är guld värda.

Dansadansadansa.. då ska man ha ågren för att man missa en träning också.. ?! Är jag nojig eller vad ? Uh, jag har nog tagit på mej lite väl mycket nu.. jag måste snart ta och tänka på vad jag vill/orkar med och inte. Ibland äre helt enkelt så att man ska lyssna på vad farmor säger.. ^^ hon har oftast rätt i dessa situationer.. hah

Men men, man får se det på den ljusa sidan såklart. Jag får helt enkelt köra på och se vart jag hamnar.

Tacktack för mig, ha en bra dag.
over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0