Farsdag

Hah, ingen av idéerna jag hade funderat över blev av igår. Men vad gör det? Blev tv med pizza och godis hos Jocke<3, vilket var jätte mysigt. Det är vad jag lyckats åstadkomma denna helg.  ;P jaja man behöver inte vara duktig och göra något hela tiden.
Ansiktsmask- och fruktidén är fortfarande inte glömd! Hoppas fortfarande att det ska lyckas bli av snart.. :D
Tråkigt att det aldrig blev av att träffa Agge en sväng igår heller :P dåligt med kommunikation där. Tror de va mest mitt fel faktiskt? Jag tar åt mig! :P Men till veckan blir det att fira na till tusen! Tjejen blir ju 18 år på torsdag; ) Det glömmer vi inte(:

Ringde till Ida igår i alla fall och jag hoppas du blir frisk snart. All lycka till dig! Tråkigt att du ska behöva ligga där. Hm..

Farsdag idag. Tråkigt att man inte åker och firar pappsen nå.. aja, det är som det är. Grattis alla pappor!

Idag blire plugga av + åka bort till morfar på fika vid 16.30- Grattis på farsdag morfar! Senare blir det som sagt  att plugga utav bara fan! Prov imorgon och massor som skall göras innan jag far iväg och showar..

Vi hörs lite senare, Hellboy2 & frukost.

/ / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0