Gäsp

Fyy vad jag vill ligga kvar i sängen nu, hade jag inte kunnat få göra det .. ?

Usch.. har precis varit och gjort min sista del med engelskan, ska redovisa lite idag. Men ja är inte klar med min bokpresentation,.. jobbajobba!
Plugga dansanatomi idag då. Prov imorgon, 60 sidor..
Men jag ska i alla fall få massage idag. Zandra ska massera mig.. alltså det är så underbart, har haft en himla värk i min rygg från allt dansande .. så det ska bli underbart!
 
Det gick bra att träna igår iaf, jag är riktigt nöjd! Känner mig taggad inför Fagersta. Känns bra. Men måste stretcha lite mer nu de sista 2 veckorna. Det löser sig(:
Tänk att det är jul om några veckor.. tiden går så himla fort. Det är helt sjukt. Och jag fyller 19 strax efter nyår? .. i min värld är jag fortfarande 14.. haha. Tiden rinner ur händerna. Är ju även dags att söka vidare snart.. ojoj
 
Ska väl iväg och ha engelska nu, scenisk produktion och dans(:
tjao, Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0