General repetition

Yes, dags att åka till Älvdalen för genrep. Träning 16.30 - ca 22.00, så ni kan nå mig efter det (:

Hjärtat åker till Gördalen och partajar loss i helgen, jag ska träna jätte mycket och sent ändå så vi hinner ändå inte ses mycket denna helg, men på söndag och måndag<3 (: Själv ska man försöka hinna dra sig ner mot wasa imorgon för att umgås lite med Agge och folket, inte nå trött man kommer vara efter att ha dansat hela dagen:P men det fixar jag;)

Premiär imorgon, yes! Önska mig lycka till!
Älvdalens hotell ca 19.30. Det pirrar lite i magen kan jag erkänna(:

Ska käka lite nötter nu innan Anna kommer och hämtar mig. Ha en mysig fredag allihop
Hörs sen tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0