In i dimman!

Min blogg är på G!
Frågade en av mina vänner ( www.Louisemases.blogg.se ) om hon  kunde hjälpa mig att ordna till den lite snyggare, jag måste säga att det är betydligt bättre än tidigare, men inte klart än! (:
Vi hade bara en lektion i skolan idag. Matematik. Björn är kung, känd för att kunna lära en sten räkna vilket låter väldigt bra efter mina tidigare prestationer. Nästan hela klassen blev ju underkänd sist. Detta blir ett bättre och lättare försök till högre betyg,- bara att bita ihop!!(;
Men jäklar  vilken förbannat tät dimma det var idag ?! Skulle åka hem från att ha kollat film + käkat lunch med Agge, och måste säga att jag såg lika mycket som att titta ner i en mjölpåse:P men det gick hur bra som helst.

Ingen skola imorgon heller, gött! Blir att åka till FrostAnnas praktikplats för att låta henne gå lös på mitt hår lite granna. Göra lite effekter. Ska bli skönt(:
Nu blir det torsk och grönsaker med lite OneTreeHill.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint =)

2008-11-06 @ 23:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0