Martin & Martina

Yes, dagens namnsdagsbarn. Grattis mig själv!
Berömmer er som faktiskt visste att det var min namnsdag idag, är hemskt kass på sånt själv. Tacktack(:

Somnade aldrig om här hemma efter att ha lämnat Jocke på tågstationen imorse. Men måste erkänna att de va nära:P Synd att det inte var sovmorgon som vanligt, då hade jag garanterat somnat ;) jag höll mig vaken med mina tända ljus, frukost... och läxor!

Visade ettorna och tvåorna lite ny koreografi idag som dom ska använda under ÖppetHus(lördag). Själv ska jag inte vara med som jag talat om tidigare, men var där ändå. Karin tog täten och vi andra hängde på (: det där grejar ni galant, helt klart!
Provet var enklare än vi hade trott! Var inte heller direkt så att jag klarade allt, men det hade kunnat vara ett värre prov som Pär lyckats röra ihop. Tur och tack för det:P

Hinner tyvärr inte plugga efter träningen ikväll så det lär ska göras nu, innan.
Kanske hinner rusa ner på stan en sväng också.. kanske.

Fan, måste även ringa min chef från i somras, på Emmagården.. skulle höra av mig i november om jag hade tid / ville jobba på jullovet. Klart jag vill? Ingen tackar väl nej till cash;)
Usch mycket att göra.

. slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0