Moraklockan by night

Yes, då har man precis kommit hem från att ha haft lite inskolning med mami då. Lite mycket att hålla reda på men det grejar man ju tillslut, och drygt eftersom att jag gääärna vill sova på nätterna, hah! Vem vill inte det? Ne men jag har tackat ja till lite extra jobb och det är ju alltid nödvändigt. Får ju även betalt av min danstränare från showerna, det är ju ett plus i kanten också tycker jag.
Men det kommer vara läskigt att vara i hela "huset" ensam om nätterna när man jobbar, men aja. Ska i alla fall jobba min första natt ensam, nu på fredag.. men det löser sig.(:
Sliten är jag, dags att bädda ner sig och slå ner huvudet på kudden.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0