Plugga, sova, träna osv

Hade en jätte mysig fikastund hos morfar. Kul att man får träffa morbror + kusin så ofta som vi gör nu, trots att morbror och hans tjej gjort slut. Skönt.
Plugga, sova, träna o.s.v är väl i stort sett vad man gör om dagarna nu för tiden. "Skolan" ingår väl i pluggandet. Imorgon blir det dans mellan 16.30 - ca 22. Skor, kläder och sådär. Är ju knappt en vecka kvar till premiär, skynda på att köpa biljetter allihopa! ;D Ska bli otroligt kul, oavsett hur stor publiken är.

Jo, det här med provet imorgon,.. är det någon som egentligen fattar vad det står på sidorna eller.. jag måste vara trög. Eller vad vet jag.. trött kanske. Prov på s 59-87 .. önska mig lycka till!
Blir ingen sovmorgon i morgon heller. Brukar börja 12 och sluta 15.45.. men ska dansa inför öppet hus så vi börjar åtta och slutar tidigare istället. Öppet hus missar jag, men jag ska vara med och dansa imorgon ändå.
Gud jag hoppas jag har tid att unna mig en massage-stund av Zandra på tisdag också. Var ju några veckor sen sist.. man ska egentligen göra det varannan vecka tycker jag.. men hon for utomlands och jag vet inte allt vad jag gjorde? Hoppashoppas(:
Längtar redan till den kommande veckan, ska bli seriös med både dansande, pluggande och övrigt tränande.

Imorgon är det en ny dag med nya friska tag!

Sängen nästa.. ska skjutsa älsklingen till tåget imorgon bitti, så nu kan jag inte stanna uppe längre. Skit trött! Natti natti
// t i n a<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0