Premiär

Det blev träning för hela slanten igår. Kom hem strax efter 22.30.. nog var det slitigt allt men de kändes bättre med lite genomgångar till slutet av kvällen.Var lite okonsentrerad i början. Idag ska det bara gå så super som det kan, jag är inställt på det och inget annat. Lär visa sig hur det blir att byta om med headset? Men det kommer gå jätte bra

Jag är skit trött just nu:P
Slänge mig in i duschen det första jag gjorde när jag vaknade, skööönt. Mamma lär vakna snart, vi har tre saker som ska göras om på kläderna tills senare idag.. och jag åker klockan ett till Älvdalen, brottom brottom.
Synd var det ju att jag missar den mysiga middagen hos Agge, man blir ju bara 18 en gång? . . men vi ses ju på wasa. Som det känns just nu blir jag nykter. Men det hinner ju vända(: vem vet?

Yes, nu är det dags för frulle. Har inte tid att sitta här. Lär väcka mami också.
Idag sätter vi det! pöss höj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0