Segt? Hm.. ja

Precis fått min orderbekräftelse om studentmössan och grejerna.. svarade på deras mail och tala om lite om vad ja vela ändra o.s.v Man kan tydligen bara avbeställa vissa grejer om man går in på deras hemsida på Kontaksa Oss och så vidare, krångligt när man har en kass data som inte gör som man vill. Hoppas det löser sig via svaret jag gav dom på hotmail. Orka krångla?

Jah, jag blev hemma idag från skolan.. börjar känna mig lite små kass i kroppen och vill inte bli dålig till helgen när de blir massa dansande. Var riktigt skönt att bara ligga hemma och dega i sängen kan jag tala om(: är så trött om dagarna nu för tiden..

Nä usch, jag vill sluta skolan nu. Börjar bli riktigt less på den :P
Imorgon fyller Aggelito 18 år(: Ska bli kul att träffa er efter showen på lördag, synd att jag missar middagen, vill ju vara med:( men vi ses väl på Wasa eller nå när ja kommer tillbaka till Mora;)
Önska mig lycka till!

Blir träning ikväll trots att jag vart hemma från skolan, ska ta det lugnt, men jag får inte vara hemma från den, då blir väl gruppen galen på mig. Träning 17.30 - 22.

Ska dega lite till nu, med mitt te.
Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0