Skolan

Sitter på skolan just nu, har historia. Ska ta reda på fakta om en konstnär och ett konstverk. Jag har Michelangelo(:

Det gick bra att jobba natt i fredags måste ja säga. Men gud va trött ja va på lördagen.
I lördags for jag och Agge iväg med Micka, Jockes syster, hem till Zandra på lite mys. Dom gick ut senare men jag och Agge for hem(: Va ju så sjukt trött så ja orkade inte fara ut nå mer. Sen kom Jocke och hämtade mig och så for vi hem och la oss;)

Åkte bort till Karro i Orsa igår, rätt sent. Fick nå ryck, tjejorna i klassen va där på lite mys så ja åkte dit jag också och sov där. Sen åkte vi till skolan tillsammans och här är vi nu(:
Idag blir det träning kl 17. - ca 21. Åker ju till Fagersta på fredag(:
Efter skolan ska ja ner och köpa ut en klänning på stan, till studenten(: Den va så sjukt söt så ja ska köpa den. Ska även hinna med att försöka få ihop min bokpresentation.. till imorgon. Lär bli uppe hela natten.. :P Så går det när man skjuter upp allting! Fy

Nej, åter till arbetet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0