Snö!

Hej mitt vinterland:D Snö var det här! Får hoppas på att det kommer en stor skvätt till.. med denna kommer man inte långt, men lite är det ju i alla fall (:
Man fick ju höra en del angående studentbalen angående inträdet och så vidare, jag måste erkänna att jag blev förbannad, är lite smått fortfarande, för tycker inte de är nå kul att man ska hålla på sådär. Men det var i alla fall ett rykte.. mer eller mindre, så det är löst.
Håller på att göra lite med köttfärs till tacosen nu.. sen blir det träning. Det börjar närma sig Fagersta ;)
Efter träningen ikväll ska jag iväg med mamma och skola in mig inför att jobba natt. Ska kanske få jobba en natt i helgen.. man ska väl passa på?

Jag vill sluta skolan, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0