vinterkänsla.. ne

Nu tycker jag att den här "vinterkänslan" man fick ett tag där har försvunnit. Det regnade i natt och det är skit tråkigt väder ute. Ska det vara såhär så kan sommaren lika gärna komma tillbaka, eller vad säger ni?  .. hm vinterkänsla up my as.

Jag unnade mig chips och dipp + lite choklad igår, riktigt mumsigt. Godisförbud är inget för mig, jag har försökt ett flertal gånger men inget resultat. Jag som kände mig så taggad när Agge hade börjat på sitt:P nä hon får köra på det där själv.

Inget Borlänge med spanande efter den perfekta klänningen blev det idag heller, men det hinns väl. Vi får ta det en annan dag:) ingen brådis! Urk, vad jag längtar till studenten. Jaja, nog tjatat..

Idag ska vi se om det blir vad jag har längtat efter en tid nu.. frukt, ansiktsmask, en sjukt bra film och någon som vill joina - Agge? =) Hoppas hon ställer upp! Skulle varit underbart med tanke på allt som ska bli framöver. Lite avslappning på det så blir det kanoners!
Anna Frost färgade min utväxt igår och måste tala om att jag är nöjd(: Har lagt i en röd effekt också. Blev ett litet rött parti på sidan. Typ som en slinga fast.. ja.(; Det röda under luggen syns dock inte men vi ska fräsa på lite mer nästa gång. Vi tog i lite mesigt igår, så nu vet vi hur vi ska göra nästa gång. Kul! Jag fick inte göra riktigt så som vi hade tänkt med den röda effekten den här gången för min tränare med tanke på att vi har löshår på showerna som blir framöver som såklart ska matcha med mitt mörka hår, så min tränare tyckte att jag skulle lägga i mer sen och inte nu .. :P bara att lyda!

Måste även tillägga att jag ska försöka hinna med att åka upp till stackars Ida på sjukan idag också. Hoppas du blir bättre, väldigt snart. Har jätte dåligt samvete över att jag inte varit upp:/ förlåt mig! Vet ju själv att jag hade velat ha sällskap om jag legat där i flera dagar. Hoppas du kommer hem frisk och kry snart(:

Nu drar jag, kram hej!
 tina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0