Fixar & donar



Var och hälsade på hos Folktandvården idag .. en sak säger jag bara LAGA ALDRIG TÄNDERNA UTAN BEDÖVNING.
Det absolut dummaste jag gjort i mitt liv. Rätt onödigt. Nästa gång jag ska dit ska jag tydligen dra ur en visdomstand också.. himla trevligt? Efter det har jag bara 3 återstående ... uh

Efter det for jag med Elin till Älvdalen, skulle ordna frisyrer till våran show. Blev rätt coolt tyckte jag, fast syns inte lika bra på bilden :)






... imorgon ca 13.00 avgår Esdn06 resa mot nya äventyr.. haha.
Mina hyttkamrater är Karolina Andersson, Karin Olander och Anna Karis :)
Det kommer bli rysligt roligt tror jag :D

Men många andra stjärnor ska ju såklart också med :)

Önskar alla en trevlig resa!




// adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0