Helnöjd

Riktigt nöjd från gårdagens insats. Promenerade ner på Mora, solade och gymmade. Skönt.
Sms:ade Micka och hon kom och gjorde mig sällskap till lunch. En sen lunch blev det men men :) Sen var hon gullig och skjutsade hem mig, det började regna som bara den och blev kasst väder, var inge sugen på att promenera hem då..

Nu sitter jag och mest fördriver tiden, tänkte hinna med en promenad på morgonkvisten men hade mer att göra än jag trodde så det blev inte så, ska ta en ikväll istället :) Ska till tandläkaren nu, sen åker jag med Elin till Älvdalen för vi ska testa frisyrer inför kommande helgen. Sen ska vi träna och ikväll när jag kommer hem blir det en promenad:)
Kryssning imorgon!!! :)
// adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0