Hemma i regniga Mora

Det regnar som bara den.. men det gör inte mig något för vi har jaft en solig och fin helg. Massa snö ändå =)
Gördalen var det. Jag är nöjd som bara den, ett trevligt påskfirande med inte allt för mycket fylla för min del. Tyckte mera om att njuta jag :)

Kom hem igår hur som helst. Det gick bra att åka hem, men man saknar snön lite =) Jag är den enda ifrån helgen i Gördalen som INTE blev ett dugg brun?! Hur det kommer sig har jag ingen aning om, men imorgon blir det träna och sola. Påskmiddag med släkten klockan fem ungefär och ska även träffa Agge imorgon tror jag vi bestämde =)

Hoppas ni hade en fortsatt trevlig helg hemma i Mora och även gänget i Räbjörka!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0