Made in Älvdalen, Show

Yes, show idag och imorgon =) ska bli jätte roligt!

Har inte orkat skriva nå på bloggen sen vi kom hem från kryssningen.. en vecka sen eller nå sånt. Inte haft ork som sagt.
Kryssningen var skit rolig, men jag blev lite kass på hemvägen där, det var lite mindre kul, m en man får väl skylla sig själv:)
Nu sitter jag och käkar frulle.. väntar på att klockan ska börja dra sig lite. Ska vara klockan ett i Älvdalen och fixa frisyr. Halv fem möts vi i Ishallen och vid sju ska vi köra :D
Imorgon är det föreställning igen och då ska Karro komma och titta med hennes anhöriga. Ska bli kul att se vad hon tyckte sen :) Två timmar tidigare kör vi imorgon också... schemat är framflyttat. Idag håller det på till ett nångång, och imorgon alltså till klockan elva :) Snacka om att jag kommer vara trött på måndag? = )

Sen blir det varlborg och grejer.. ja det är inte länge kvar i skolan nu heller ;)
Ha en bra dag, adjöö!
<3

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej.



Vill du tjäna pengar på din blogg? Läs om de i min blogg isf. Tänkte bara tipsa dig.



Kram

2009-05-09 @ 21:59:41
URL: http://helenesjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0