Måndag

Gått en promenad på en timme innan skolan. Enormt skönt. Sen for jag på stan efter skolan, köpte grejer till soppan som jag och mamma skulle göra och hämtade också ut mitt paket från OKQ8. Beställde två sommarklänningar för ett tag sen och hade t.o.m glömt att jag beställt dom! Jag gillar dom. Den ena är en vit sommarklänning som går ihop under bysten å sen är den lite luftig sådär. Vit =) Den andra är en slags hängselklänning. Axelbanden går ihop i nacken och rakt ner via ryggen i en rem. Man behöver inte ha bh under den vilket ja tycker va bra för annars ser det bara dumt ut när axelnbanden ändå är lite speciella. Den är svart =) väldigt sköna båda två. Undrar vad man ska ta för nå med sig på kryssningen .. är ju beach tema. Någon av klänningarna kanske ? :)

Ska äta korvsoppan nu och sen blir det en promenad till med lillsyrran (: sen blir det engelskaplugg resten av kvällen.....
- adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0