M.a.r.t.i.n.a

- kom nyss hem från träningen. Eller ja, ett tag sen. Blev att dansa mellan 12 - 17, rätt länge men jättekul!

Hur skönt är det inte med våren i luften? Usch, va skönt det är med torr mark, varmare vindar och ljusare kvällar. Jag älskar det här. Man blir på ett sånt bra humör hela tiden^^
Ja, som vissa vet så har jag jobbat inatt också.. lite tungt att träna fem timmar efter det. Jag har ju inte gått till sängs nå alls. Inte för att jag inte velat, utan för att jag inte kan sova när jag jobbat. Faktiskt drygt att "sova" vid nio när jag i vanliga fall är klarvaken vid den tiden..  Får helt enkelt lägga mig tidigare ikväll.
Förresten så var jag & Adina på Body Pump i lördags, rekomenderar det - Mora Hälsan.

Adina har lyckats dra med mig på gym(helt otroligt). Första gången jag upplevt att det är roligt att gymma. Har t.o.m månadskort nu,.. haha.
Och kikade Robinsson med Rebeckah och Agge igår en sväng också, sen åkte jag och Agge hem till henne igen. Var runt och for lite, hämtade bland annat Björn från tåget.
I fredags fick jag ont i magen som fan, Agge och André kom och hälsade på men åkte igen efter ett tag när jag skulle försöka gå och spy. Agge ville hem, men inte André :D Sen åkte jag på bio med Jocke och Jimmy R. Fjärde the fast and the furious (: Skit bra, tyckte jag, men grabbarna hade andra åsikter.. haha.
<3

Har varit en lugn helg, men nog har man varit partysugen allt i det fin fina vädret!
Studentkryssning snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0