Torsdag 16:e april

Yes, det är denna dag det. Skickade in min ansökan till Musikkonservatoriet igår. Får hoppas att mina anledningar till att söka dit dög, man kan ju inte vara annat än ärlig så :) Tycker det är lite svårt det där med att skriva personliga brev med anledningar som t.ex varför söker du hit? Varför ska vi välja just dig? Varför tycker du att du ska bli en av våra åtta dansare på denna utbildning? Hur ser din framtid ut? Hur kommer det sig att du väljer just detta yrke, o.s.v... inte alltid lätt, men man gör såklart sitt bästa :)
Och det prsonliga brevet är ju ingenting mot auditionen som blir sen, och intervjun? Intervjuerna är ju något av det viktigaste, viktigare än brevet såklart. Usch ja, hoppas man kommer in någonstans i alla fall!

Nej, nu ska jag börja gå ner mot stan, tänkte vara lite hurtig idag. Gå ner på stan å gymma & sola sen gå hem. Varför inte ? Har inget annat för  mig, haha. Imorgon blir det att dra till Älvdalen efter tandläkaren, för att prova frisyrer till showen som äger rum nästa helg :) Det ska bi roligt.
Ha en bra torsdag allesammans. Adjöö
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0