3 dagar kvar

.. sen går resan mot Norrtälje. Skulle kunna åka i helgen egentligen för att ställa in mig lite men ingen idé med tanke på att jag jobbar i helgen + att jag inte har några möbler där.
... jag saknar dansen.

Varför går jag ständigt runt med en klump i magen och ont i huden.. ?
det ska jag tala om.. jag är inte okej. Och jag tänker inte övertyga någon om motsatsen.
... saknar gymnasiet. Kan ingen nypa mig i armen och väcka mig ?




Lyssnar på massa musik jag laddat ner den senaste dagarna.. datorn är en bra vän alltså, haha.

Sover i soffan nu när jag är hemma också. . sängen är ju i lägenheten.. det enda jag har i lägenheten är ju sängen, kläder och porslin.. får lön nästa vecka så då lär jag väl försöka hitta något i möbel-väg.



Måste ner på mora idag före två. Ska på banken,.. fixa autogiro. Måste även in på turistbyrån och fixa info om Mora, skulle ha med mig det till skola.. vi ska säkert berätta varifrån vi kommer och lite så.. kan jag tänka mig.

Ny stad, nya människor, ny klass.... jag vill inte.. inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0