Norrtälje stad

Första veckan är nu avklarad... har ätit gott och levt lite utanför gränserna kanske. Men men ... jag saknar alla tjejer och klassen från gymnasiet, men antar att man måste väl vidga vyerna för det. <3
Jag trivs här, har lärt känna tjejerna i klassen och killarna. Ovanligt med killar i klassen måste jag säga :) Men men .. Norrtälje är en mysig stad.


Läste Millans blogg nyss.. hoppas att det går bra för er i Falun, ni ska veta att jag saknar er, och ibland ångrar att jag inte tog ett dansår till, men Resekonsult är ju något jag vill vara så .. jag får ta dagen som den kommer... :/ Hoppas att det går bra för er, jag saknar er . . kommer och kollar på er på Dalateatern sen ! <3

// t i n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0