28:e december,- 09

Mellandagsrean har börjat, med människor överallt.

For till Borlänge en vända med Helene idag. Båda hade tråkig så varför inte spendera pengar ? ..

Hittade äntligen en vinterjacka som går ner över rumpan.. lite velig dock med tanke på att jag ville ha en svart.. men jag hittade en fin.. röd jacka. Visar senare

Blev även två randiga tröjor + en mjukiströja från Gina och ett par pumps från DinSko som jag velat köpa förr.. som såklart var på rea :)
Älskar mössan mamma gav mig i julklapp.. vit, stickad med en stor boll på :) love

Jo, i julklapp fick jag även kläder, en paljettklänning, 3 läppglans, en mascara, en fin nessecär, smycken, sängkläder och pengar med mera..

Vi hörs senare, ha en trevlig kväll
ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0