A smile is the prettiest thing you can wear



Fick svar på ett viktigt mail idag, spännande. Hoppas jag får svar snart och så får vi se vad som händer. Kul ska det bli..



Halva veckan(skoldagarna) har gått nu.. bara 1.5 dag kvar av skolan.. sen helg^^
Tiden går snabbt och det är så skönt. Om 9 dagar har det redan gått en termin av utbildningen, bara tre terminer kvar efter det. Egentligen EN.
Kommande vårtermin består av en del plugg, men hösten 2010 blir mest fylld av våran första LIA(11 veckor), liksom sista terminen i skolan.. som blir våren 2011. Efter våran andra LIA(ca 12 veckor) har vi 5 veckor kvar, bestående av slutprojekt.. tiden rinner iväg.

"Men gud så kul vi har!"




Promenerade nästan 1.5 timme nånting med Fierza idag. Skönt. Har även tränat mage & armar som jag gjort alla dessa förbannade dagar.
Spanade också lite snabbt in lite alternativa julklappar och småplock.. själv hittade jag en perfekt nessecär(vet fan inte hur det stavas) på H&M för bara 59:50 kr .. köpte den inte, men vill ha ^^ en stor svart, i sammet.. mmm


Ska lägga mig och sova nu.

p.s jag kom aldrig iväg på nån promenad imorse, inte igår heller. Men imorgon hoppas jag ännu en gång på att lyckas.. sängen nu. d.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0