Brrrrr va kallt!

Super kyla utomhus, men jag va ute å sprang imorse ändå. Tokfan man är!

Vintern 2009 har börjat..



Var ner på Hårklippet och färga i min förbannade utväxt. Jätte skönt. Om 3 dagar ska jag dit igen :)


Sen var jag hem och hämtade lillsyrran, hämtade upp andra syrran + hennes karl och for ner på Mora en runda. Linn pekade ut en tårta till fikat och såklart blev det en princesstårta.. haha.
Skjutsade sedan bort storasyrran + karln hem till dom(Hånåkni) medans jag och Linn åkte till Willys, för att kasta skräp åt mamma och för att Linn skulle köpa en tidning. For sen förbi och hämtade storasyrran igen och NU är vi hemma :) Städat och donat nu, fika klockan fem med lite släkt.

Congratz lillsyrran<3 18 år:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0