En gång ..

En gång, nyligen, var det en vän som sa:
- "Gråt ut istället Tina, man får gråta ibland. Lika bra, istället för att hålla känslorna inne. Jag finns här för dig."

Jag kan inte gråta hur mycket jag än vill. Jag vill bara att allt ska bort! Ut ur kroppen på mig, ni vet som att driva ut någon annan ur ens egen kropp. Jag är trött på att må konstigt, grått & kasst. Jag går bara och längtar efter att något ska hända hela tiden. Gör saker för att komma på andra tankar. Sånt som jag brukade bli glad av. Sånt som räcker i någon timme.. men sen är lyckoruset över. Jag är så less på det här. Lite lustigt att folk tror att jag är på topp. Att jag mår bra, pluggar på annan ort och kanske har en ljus framtid. Det är lustigt.
Människor är ganska lättlurade.

Jag är ganska bra på att ljuga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0