En jäkla flummig dag i skolan

.. va riktigt kul idag ändå. Dagen gick liksom så fort och jag vet inte riktigt vad jag har hållt på med. Höll på att somna på förmiddagen, måste ta tag i sömnen, viktigt de dära.
Jo men tariffer är ju det vi sysslar med just nu.. och ett tag till framöver. Normal - and special fares. Lite klurigt men går bra om man har hjärnan med sig .. vet inte o någon av oss hade det idag. . haha


Jag längtar hem till lilla Mora. Knepigt de där, att man kan sakna en stad man varit så less på så många gånger oh bara viljat flytta ifrån. Men tror vi alla kommit fram till att de inte är nå fel på Mora. Grym stad egentligen. Mysig å liten, lagom :) och alla man känner, nära och kära, finns på samma ställe. Inget vidare fel ju. Egentligen.

3 dagar kvar. Och imorgon går vi halvdag, jätte skönt. Pappa hämtar mig på torsdag. Super snällt. Han är här i krokarna och jobbar, så glider med hem.


Linn blir 18 på torsdag också. Har köpt två söta presenter åt henne, ni får la se senare^^
<3

Möta Sara nu för en joggingtur i snön. hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0