Hej då 8206 - Hej 8403

Klockan fyra typ får jag min nya lägenhets nyckel och då börjar vi flytta upp grejerna. Från första våningen till högsta. Och ingen hiss finns det heller men med hjälp av några karlar i klassen ska jag nog klara mig :) haha. Set är min säng som är så sjukt tung.. Annars är det mest småplock :) ska bli så kul att komma in i julstämningen och ordna lite grejer där..
Men det blir nog inte riktigt så hemtrevligt förräns efter jul då jag skaffar möblerna :) Men lite mys ska vi unna ordna ^^


Idag är jag helt slut.. höll på att inte kunna hålla ögonen öppna på förmiddagen. Men man blir ju lagomt pigg efter lunch så :) Här är en "intenerary" = tidtabell/bokning.. denna ser ganska simpel ut men oj oj .. ni ska bara veta.



Ja det blir väl att flytta grejer idag, städa imorgon och besikta på fredag.. panta flaskor idag också.. åå va drygt.

Lektion nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0