Hemma från en mysig glöggkväll hos Johanna Eriksson(RK3)

Japp, mysigt var det och julstämning fick man :)



Direkt efter skolan drog jag på mig träningskläder och gick en promenad ner mot stan för att möta upp Fierza som redan va där nere, gick promenad tillsammans med mig hem :) Andra promenaden hon går med mig, bra det. Tråkigt i längden att gå ensam.
Efter det blev det att träna armar och mage. Det är skönta att ha kommit igång igen..

Går bara halvdag imorgon, så himla skönt så ni anar inte.. printat in massa om Special Fares dessa dagar. Lite rast är skönt, vi går ju bara 4 dagar i veckan jag vet, men vi gör så mycket om dagarna att siffror och bokstäver snurrar i  skallen dag och natt. Så.. bara 3 timmar imorgon ^^ Till lunch ska jag unna mig en kycklingrulle! haha

Nä nu ska Tina sova, till skillnad från vissa andra ikväll håller jag mig nykter coh tänker satsa på att ta mig upp imorgonbitti ^^ fniss.

Natti natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0