Me myself and i

Jag har börjat fundra angående mina nyårslöften.. jag har 5:

1. Plugga - direkt, inte sen. Och seriöst. Riktigt ska det vara
2. Vara sparsam (ett löfte jag alltid haft, som jag hållt skapligt)
3. Må bra
4. Träna mycket
5. Ha roligt





Jag, Micha och Fierza såg en film nyss. Dom ville se A walk to remember, jag har redan sett den redan, och dom hade sett den för länge sen(kom inte ihåg slutet) men den är så bra och värd att se igen..

Jag har träningsvärk idag.. orka gnälla, känna efter får man väl. Haha. Tänkte lägga mig snart.. tror min kropp börjar samla in all den sömn som den missat under de senaste 3 veckorna. Sover till halv nio på vardagarna, samma sak imorse. Det är ingen fara, bor bar någon sekund från skolan så. 
Hade dock tänkt ta en morgonpromenad runt 7 .. så dags att sova nu.

Kommer fortfarande ner i split och spagat, det gör mig glad. Har inte mist dansen helt. Den finns inom mig än, och jag saknar den. En del av mig som nästan försvunnit, men försöker hålla mig kvar. Det går faktiskt bra


Imorgon måste jag börja bli back in business igen.. sluta drömma, dags att vakna och få saker gjorda. Träna och plugga imorgon för en gångs skull. MÅSTE


- out and over -   ... hah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0