=)

Nu är jag tillbaka igen efter en lite längre tids frånvaro. Förlåt för det.

Har bott hos Micka i helgen, jobbade frukost med henne på Lönnkrogen, tack, det var jätte roligt :) Har sovit hos henne och jobbade som sagt frukost vilket innebar att gå upp mitt i natten för att börja kl 5, eller också 2.30.. det var dom tiderna vi började. Rätt soft att sluta tidigt ioförsig men sen har man även jobbat dagspass på moraklockan.. efter en helg med massa nyttigt arbetande så trodde jag att jag skulle vara rätt slutkörd.. men icke. Jag ocgh lillasyster har precis gått en promenad på ca 53 minuter(: jätte skönt! ..

Imorgon åker jag och Adina i väg till Borlänge en runda,- mihi va busiga vi är!
Helgen kommer även den att återgå till arbete. Då jobbar jag både natt- och dag på Klockan. Men på torsdag blir det utgång! Woho! Känns bra, även jag ska väl få smutta lite på Vasaloppskänslan? haha ..

Ha en trevlig kväll allesammans & tack Micka för passen på Lönnkrogen - det var jätte roligt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0