Tjenixen

Var på promenad en sväng igår. Agge,  Melina, Adina och jag. Gick hem till sjuklingen Sandra ( Dahl ) och hälsade på :) Kul att se dig!
Efter det bestämde jag, Melina och Adina oss för att hänga på Stefan( Melinas pojkvän ) och några fler grabbar på en skotervända mot Fyriberg.. tror det hette så. haha. Skit kul, jag och Adina åkte kälke efter Mellie och Stefan. Gick utan bara fan på hemvägen, sjukt kul! Var väl ute i 5 och en halv timme. =) Sen blev det att åka till Adina, kika lite( och då menar jag LITE ) på Let´s dance.. och sen åka hem för att sova med lillasyster.
Idag möttes jag och Adina på stan. Solade och for sen till hennes pappa. FIxat och trixat lite och nu är vi hos mig. Ska strax fara till min mobror på Sollerön för att ordna upp lite inför att vara barnvakt åt hans son på måndag(: älsklings kusinen! Han är så söt.. haha. Och sen blir det i alla fall att fara till Fjädern och hälsa på några kompisar.
Adina står i duschen nu så jag ska gå och se till att min kanin lever och har det bra. Sen far vi till morbror.

Puss, kram heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0