Värmland

haha yes, vi drog hem till Agge igår som kommit hem från sthlm nyligen.. diskuterade att vi skulle gjort något till kvällen.. Tror adina sa: ja vi skulle typ spelat tv spel.. Madde säger: ja jo.. jag har ett men de är ju i Värmland..
Alla funderar och tänker jahapp.. Jag sa: ska vi inte åka å hämta det da ?
Och så .. jaa
Vi for till Värmland, till Maddes hus där, hämtade tv-spelet och käkade på Max i Karlstad, sen hem igen.. haha det var faktiskt riktigt kul. En road trip är aldrig fel! Fast jag blev  "sur" på jemvägen och var sa ingenting på vägen hem på två timmar. Jo skrattade och visslade lite men .. fan va bra jag var! :D haha.. var ju inte sur på riktigt såklart.

Hur som helst så har jag sovit hos Adina i tre nätter.. myspys :) Vi har hunnit basta och gått promenad, käkat frukost fem på eftermiddagen, kollat på filmer och åkt till Värmland med mera.
Ni får mig att må super<3

Kan inte sommaren komma nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0