Zzzz

.. god morgon allihopa. Trött utav bara den idag. Men det får man väl ?
Vad iväg till Borlänge bara sådär igår med Madde och Melina. Jag och Madde tänkte mest, jaja men vi åker väl da och hörde inte av oss till någon, tänkte att vi slutade så tidigt ( halv tolv ) så vi åkte själva när Madde hade haft sin körlektion. Så pratade hno med Melina och hon vela ju så gärna följa så vi hämtade henne.. som tur var så hade vi bara hunnit till Mora Klockan som längst. Sen på hemvägen pratade vi med Agge, ... inte nå dumt de kändes da ? Vi hade ju bara åkt själva jag och Madde utan att tänkt just nånting, så ja det blev dumt. Men vi, eller i alla fall jag, ska tillbaka till Borlänge om ungefär två helger.
Köpte ju en balklänning där igår som Melina och Madde tyckte va fina.. hade dom inte sagt nånting eller inte vart med så hade jag nog aldrig köpt den.  Så det var ju bra... annars hade jag nog struntat i det.. hihi. Men ska tillbaka med rätt bh sen och rätt skor så ska hon sy den lite. Så har köpt den iaf(: nöjd är jag.
Sen var vi in på Gina Tricot.. blev ett par jeans för mig och två linnen + två skor senare på Din Sko. Dom va på rea (: Men känns inte bra att ha bränt nästan två tusen. Jaja är man Vinäsare så är man, har blivit snål. Haha

Ikväll blir det hemmagjord-pizza och spel med syrran och Hanna (: sen ska jag väl åka till jobbet vid halv elva ikväll. Hade ju gärna dragit ut alltså! Men jaja
Jag är nöjd iaf (: Och min tatuering blev ju bra den med. Har haft den i en vecka nu, har uinte direkt haft nå skorvar men det har svidit en del, men nu ska jag väl kunna dansa och träna riktigt den kommande veckan iaf :)
Ha en trevlig lördag, vi hörs. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0