Förvirrad student

Ja det är väl jag det ?
Vet varken ut eller in, var ska jag gå? Hur ser framtiden ut  ?
Tanken på att man aldrig kommer kunna återvända till gymnasiet är jätte jobbig, Man har alltid kunnat gå dit och träffat alla, man har haft något att göra hela tiden. Vad har man nu ? Det är väl minnena man bär på antar jag :)

Jag är i alla fall hemskt tacksam över min klass och alla minnen vi har samlat tillsammans, ni vet att jag älskar er :) hur jobbigt det än kan vara ibland..
Jag låg i solen i två timmar igår, funderade på vad som ska komma sen.. och jag kom inte fram till något alls.
Nästa vecka får jag brevet från Resekonsult-utbildningen i Norrtälje.
Jag vill verkligen in där. Gruvar mig redan inför att öppna brevet..
Igår var jag, Jossa, Micha, Karin & Ida nere på tingsnäs och gick lite. Karin sa typ:
- Det känns som om man har dött och att man går runt och tittar på hur livet är när man har försvunnit.
Man känner sig liksom... jag vet inte, försvunnen i mängden? .. men men livet efter det här kommer nog bli super det också :) Jag är inställd på att plugga utanför Mora och sen återvända för att bo här.
Jag gillar Mora.

-(( tina ))-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0