Hejsan hoppsan

Jag har sovit i princip hela dagen. Ont i halsen har jag fått också.

Midsommar har varit rolig, men måste säga att det här typ är första året som jag inte brytt mig alls om att verkligen fira högtiden. Jag var bara ut och blev full på fredagen, sov på lördagen när det var resning i Vinäs, och jobbade natten till söndagen. Så såg årets midsommarhelg ut för min del, men vad fan. Jaaja.

Börjar jobba på Klockan riktigt imorgon. Blir att vara i Värdshuset, i disken ibland och även under några nätter ibland. Jobbar lite då och då, jobbade betydligt mycket mer förra sommaren när jag var på Emmagården, då hade jag typ inget liv heller. Jobbade som en galning. Så det blir lite med ledighet iår.

Blev reserv i Norrtälje också,... Internationell Resekonsult. Fan. Men hellre reserv än att jag inte kom in alls, tror jag? Står på reservplatsen ända tills deras kurs börjar i augusti. Men jag vill ju vara i Falun också, som börjar i augusti..? ... inte lätt. Tro om man kan kopiera sig själv och vara på två ställen samtidigt? Det hade hjälpt mig sjukt mycket just nu.

Hur som helst har jag precis börjat vakna till liv. Nu alltså, efter att ha sovit bort hela söndagen. Imorgon blir det att jobba lite lätt mellan 18.30 - 23. Puss på er, adjö
// tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0