Back in school

.. lite segt idag, men slutade ju tidigt ! :)

Imorgon blir det att fara till Falun/Borlänge med skolan. Ska kika till Högskolan Dalarnas utbildningar o.s.v.. Kan ju bli rätt okej :)
Fick mitt Visa-kort nyss. Man blir ju lite nervös för att klippa sönder det gamla kortet,.. men lär väl göra det då ? Rätt schysst med Visa ju(: Jag följer Adina-trenden:D haha. Efter att hon skaffade det så har de flesta blivit sugna(: men de är ju nice.

Melina och jag bestämde att ja skulle hänga med på step-up pass ikväll. Kl 19. Ska bli roligt! Men först lär ja dra till tyg-stugan och fixa min jacka.. Åker ju bort i helgen och behöver min jacka då.
Ne fy, vila lite innan träningen kanske? Låter bra det.

Dans imorgon, woho(: träna med Showesset igen. Vi har lagt ner lite över jul och nyår sen vi tränade och uppträdde i Fagersta sist.. men nu är det dags igen inför Made in Älvdalen Show som ska äga rum 25 & 26 / 4 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0