En skrattfylld dag må jag säga

Som vanligt sov jag hela dagen igår också(typiskt.. ).. vaknade inatt. Halv tre. Försov mig imorse, vaknade sju då Karro skulle komma. Men hur som helst hann vi till bussen som skulle gå från skolan halv åtta. Åkte till Högskolan Dalarnas visning i Falun. Fy fan va kul vi hade idag alltså. Det var roligt :)
Jag, Karro, Sofia, Forslund, Hillevi, Melina, Ellinor och några fler :) Var längesen vi skrattade så mycket kom vi fram till.. haha gud ja. Vi är nog rätt nöjda med dagen trots den kassa informationen jag fick om turism programmet. Men har ju några andra jag ska söka :)
Var nyss på en promenad med mamma, och nu väntar jag på att åka på träning. Vi sätter igång med dansen idag, sen innan jul. Ska bli roligt. Skönt att dansa, man tänker inte så mycket och aa.. en otrolig känsla måste jag säga. Imorgon blir det plugg.. även ikväll.

93 dagar kvar till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0